The Way Of Life

Direktlänk till inlägg 12 juni 2013

Josh Groban Stockholm Sverige 25 Maj 2013

Av Andreas Wallqvist - 12 juni 2013 12:30

För mindre än en månad sen var jag på en konsert med min bästa vän.

Ännu en gång så var det hon som fick mig att lyssna på hans musik, något som han gör är helt fantastiskt och så var även konserten.


Ni vet den kända låten You raise me up? 

Den har växt och blivit en riktig klassiker och det är Josh Groban själv som har skrivit låten och sen är det många grupper som gjort cover på låten som exempel Westlife.


Igenkligen så skulle vi ha sett honom några år tidigare när han var här men det slutade med att vi inte kunde och sköt upp konserten alldeles för länge. Men vi bestämde oss för att gå nästa år och vi gick som sagt nu äntligen! + att han hade släppt ett nytt album All that Echoes.


Jag filmade under konserten, men det skulle ta alldeles för lång tid om jag la upp det på bloggen så :c

Så här har ni ett klipp från youtube då han spela en av hans första låtar jag hörde med honom.


February song.



En bild på mig såklart. c;


       

Bilderna är tagna av min bästis Elin Wilhmsson och trots att vi satt långt bak så fick hon fantastiska bilder :D.

Skills! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Wallqvist - 23 januari 2014 17:28

Hej på dig, nu vem eller vilka det är som läser min blogg! Satt nu och spelade ett tag på min upplevelse maskin = Playstation 3 där jag spanade runt på shoppen som finns playstationnetwork. Nu på sistone under förra året så har mängder av gamla spe...

Av Andreas Wallqvist - 1 januari 2014 15:46

Nu har jag firat en lugn nyhår på landet och är hemma i staden. Det har varit otroligt skönt att fira nyår på landet och inte i en stad där det är så mycket fyverkeri och oroligt. Fick sova i en liten stuga och som vanligt så sover jag så otroligt ...

Av Andreas Wallqvist - 31 december 2013 00:23

Jag är cirka 24 timmar tidig  med det!  och jag har börjat blogga igen eftersom jag kom på att jag hade en.. yes i know.. Så 2013 har varit ett relativt bra år antar jag, konsert Josh Groban den 25 Maj <3 som var det bästa på hela året :D se...

Av Andreas Wallqvist - 30 december 2013 18:49

Alltså det är väldigt intressant med denna nya ideologin som finns i vårt moderna samhälle Konsumism alltså att vi människor är konsumenter och identifierar oss med våra produkter som om de vore en del av oss själva. ''Vi konsumerar för att överlev...

Av Andreas Wallqvist - 29 december 2013 12:46

Går det att beskriva kärlek? Människor har nog olika erfarenheter av vad de anser att kärlek är, men någon gång har alla människor blivit kär i en annan person. Det kan ha att göra med personligheten eller som de flesta berättar ''Kärlek vid första...

Presentation


En kille från Karlstad. 21 år och läser kulturvetenskap på universitetet. Intresserad av det mesta.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du man ska börja hälsa med att berätta om sin sexuella läggning?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards