The Way Of Life

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Andreas Wallqvist - 10 juni 2013 10:44

Hejsan hoppsan!


Idag ska jag göra ett nytt försök att hitta en student present och jag har faktiskt en idee vad det ska vara.

Min barndoms kompis kommer flytta och plugga en bit härifrån så då passar det bra att han får en kaffe bryggare av mig. Just varför är ju för att han verkligen älskar kaffe och jag är stolt själv att det var jag som fick han att dricka det.


Ungefär klockan 4a så åker jag till sommarstugan så det blir stan först.

Så ska jag träffa en kompis också så det blir massa trevligt. c:

Har bara skrivit i allmänt men jag ska även börja skriva om saker i musik delen och de andra delarna också.





  


Hoppas ni alla får en trevlig måndag. :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kille från Karlstad. 21 år och läser kulturvetenskap på universitetet. Intresserad av det mesta.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du man ska börja hälsa med att berätta om sin sexuella läggning?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards