The Way Of Life

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Andreas Wallqvist - 9 juni 2013 23:47

I Karlstad så är det nu på torsdag då alla tar studenten.

Det svåra som jag upplever, som jag tror många andra också har svårt med är studentpresent!

När det gäller till en kompis osv som inte är lätt alla gånger

Har några dagar på mig innan det så hoppas jag hittar något i tid.


Var för övrigt i stan idag och letade efter present, men jag hittade inget

och det slutade med att jag åt sushi :) underbart gott <3 tack Japan för denna magiska måltid :D


Förövrigt så blir det sommarstugan imorgon och sova över en natt. 

Kommer bli riktigt härligt, eftersom stugan ligger mitt på landet

så det kommer bli riktigt skönt att få lite omväxling!

Det tror jag alla människor behöver och speciellt de som bor i stor städer!

De mår nog sämst utav att vara i stan varje dag, fattar inte hur de står ut! :o


Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll + trevlig vecka c:


Vi hörs!


   


Ps. Jag gillar instagram väldigt mycket så följ den om ni vill c:

Mitt konto är XBULLISX

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kille från Karlstad. 21 år och läser kulturvetenskap på universitetet. Intresserad av det mesta.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du man ska börja hälsa med att berätta om sin sexuella läggning?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards