The Way Of Life

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Andreas Wallqvist - 18 juni 2013 19:06

Bloggade inget igår eftersom jag inte gjort så mycket helt enkelt.

Igår var jag dock och skrev på anställningsavtalet på Värmlands Museum så det var smått underbart c:

Fått reda på att jag kommer jobba som kulturpedagog (Guide) och få spela teater i form utav vetenskapsman från medeltiden och då Islam spred sig och blev större.


Förutom det så har jag slappat för det mesta, njuter av sommaren och har spelat Final Fantasy IX.

Passar på att njuta så mycket som möjligt att detta sommarlov för på hösten kommer jag ha mycket för mig.

Det är föresten rätt så intressant med en sådan här blogg, har haft 100 läsare sen jag startade denna blogg för cirka 2 veckor sedan.


Kan inte heller sluta lyssna på denna underbara låt av den koreanska gruppen. B.A.P *w*


Trevlig tisdag på er och nu ska jag fortsätta spela. c:



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kille från Karlstad. 21 år och läser kulturvetenskap på universitetet. Intresserad av det mesta.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du man ska börja hälsa med att berätta om sin sexuella läggning?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards