The Way Of Life

Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Andreas Wallqvist - 16 juni 2013 11:37

Söndagar uppfattas som tråkiga dagar för många men alla har ju sina dåliga dagar i veckan man inte gillar. Själv så har jag aldrig gillat måndagar, eller så har måndagar aldrig gillat mig. Läst väldigt mycket katten Gustaf när jag var liten så det är nog därifrån jag fått kännedom om den fruktande måndagen.


Imorgon på förmiddagen ska jag i allafall skriva på anställningskontrakt med museet.

Får se hur det ser ut och det är första gången jag skriver på något sådant så det är spännande! owo

Annars idag så blir det att sitta vid mitt ps3 och spela Final Fantasy XI 10 timmar på första skivan, saknat spelet så det är extra kul att sitta och nörda det. c:


Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken karaktär som är min favorit, får nya hela tiden när jag börjar spela om spelet. haha xD Förut exempel så gillade jag inte Quina eller Freya värst mycket, men nu älskar jag båda karaktärerna speciellt Freya. c:


Hoppas ni får en trevlig söndag.! :3


   





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En kille från Karlstad. 21 år och läser kulturvetenskap på universitetet. Intresserad av det mesta.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du man ska börja hälsa med att berätta om sin sexuella läggning?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards