The Way Of Life

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Andreas Wallqvist - 2 augusti 2013 16:53

Snart så är sommaren slut!.

Det är väl tråkigt, eftersom många önskar att sommarlovet vore längre eller varför inte hela September månad?

Jag går ju inte i gymnasiet utan på universitet så man kan säga att vi har ett typ utav sommarlov innan termin start

och min start är måndagen den 26 Augusti c:

Men jag har ingen ångest utav att sommaren börjar ta slut utan jag är nervös inför min praktik och kommande jobb.

Det är nog dock väldigt vanligt att man är nervös inför sin första praktik någonstans, men det ska bli jätte roligt!

och jag ska som alltid göra mitt bästa! ^_^


Denna sommar har i allafall varit väldigt rolig och jag känner att jag verkligen tagit vara på den. :D

Har varit hos min bästa vän i Nynäshamn i en vecka, varit i sommarstugan, London i 4 dagar och sedan även varit på Sveriges nuvarande största östasiatiskapopulärkultur konvent Närcon. Men självklart så är sommaren inte riktigt slut än! utan man har några veckor kvar på sig att njuta utav ledigheten.


På detta blogginlägg lägger jag även till lite bilder på London och besöket på det kända museet Madam Tussauds och bilder på kultur staden.


  

 

   


#London #Sommar #Slut #Närcon #konvent #2013 


Presentation


En kille från Karlstad. 21 år och läser kulturvetenskap på universitetet. Intresserad av det mesta.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du man ska börja hälsa med att berätta om sin sexuella läggning?
 Ja.
 Nej.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards